reus.cat
Carrer de Mallorca, 1
43205 Reus
  977 010 888

Comunicat en relació al lloguer del Pavelló Olímpic per l’exhibició de lluita Muay Thai

11/04/2016

En relació a la celebració de l’exhibició de lluita Muay Thai del passat dissabte 9 d’abril al Pavelló Olímpic, l’Ajuntament de Reus informa que l’empresa municipal Reus Esport i Lleure, sempre ha informat a l’empresa organitzadora de l’acte que aplicaria les tarifes de lloguer de les instal·lacions vigents, aprovades pel consell d’administració de la societat.

La transparència municipal queda reflectida en el pressupost enviat a l’entitat organitzadora l’11 de març —acceptat per l’empresa organitzadora— i en el contracte signat posteriorment entre les dues parts.

En cap cas, des del moment en que l’empresa organitzadora de l’acte va manifestar la seva intenció de celebrar l’exhibicio al Pavelló Olímpic, l’empresa municipal Reus Esport i Lleure ha donat a entendre que se cedirien les instal·lacions de manera gratuïta.

En concret, Reus Esport i Lleure ha aplicat una tarifa 4.773,81 euros més IVA (5.776.31 euros amb IVA inclòs), d’acord a les millors condicions possibles fixades pel consell d’administració de la societat municipal.

L’Ajuntament de Reus lamenta que, de manera totalment injustificada, es posi en qüestió la sensibilitat social de la corporació municipal, així com la relació ètica i transparent de l’Ajuntament i els seus ens depenents amb el seus clients i proveïdors.