El Pavelló Olímpic Municipal acull aquest cap de setmana l’Open de Catalunya de Grups Xou de categoria promoció
Al voltant de 600 patinadors i patinadores es donaran cita aquest cap de setmana a Reus en la competició de patinatge artístic sobre rodes més rellevant del calendari català en les categories de base. El Pavelló Olímpic Municipal acollirà els dies 15 i 16 de març, l’Open de Catalunya de Grups Xou Nivell 2 (promoció), organitzat per la Federació Catalana de Patinatge amb la col·laboració de la Regidoria de Salut i Esport i Reus Esport i Lleure. L’esdeveniment comptarà amb les competicions de les següents categories: grups júnior, quartets cadet, júnior i sènior i també grups petits i grans. Al llarg del cap de setmana s’espera l’assistència al campionat de més de 2.500 persones.
El regidor de Salut i Esports, Enrique Martín, ha posat de manifest que la celebració d’aquest torneig a la ciutat “és una molt bona notícia des del punt de vista esportiu i també econòmic ja que acollim a la nostra ciutat un esdeveniment destacat de l’esport base, que atraurà a la nostra ciutat nombrosos visitants entre esportistes, equips tècnics i acompanyants, deixant un retorn econòmic important”. Acompanyat de la Mercè Capdevila, responsable de la secció de patinatge de la delegació de Tarragona de la Federació Catalana de Patinatge, aquest matí han visitat al pavelló els preparatius per a l'esdeveniment.
Cal recordar que els dies 12 i 13 d’abril de 2025 Reus tornarà a acollir el Campionat d’Espanya de Grups Show Grans i Petits i de Quartets Sènior, un dels campionats més importants de patinatge artístic a nivell de tot l’Estat Espanyol. Reus ja va ser seu d’aquest important campionat del calendari de competicions de patinatge l’any 2022 i el 2013.
La venda d'entrades està disponible al següent enllaç https://fecapa.koobin.com/